Інструкцыя па атрыманні і праверцы валіднасці справаздач з ЭЛП
З снежня 2016 года для ажыццяўлення першаснага ўліку з'явілася магчымасць выкарыстоўваць электронныя дакументы Дзяржаўнай установы «Белаўтастрада». На падставе Закона РБ ад 28.12.2009 г. № 113-З «Аб электронным дакуменце і электронным лічбавым подпісе» пры выкарыстанні выдадзенага сертыфіката ключа электроннай лічбавай подпісы, Дзяржаўная ўстанова «Белаўтастрада» мае права прымяняць электронныя дакументы з выкарыстаннем электроннай лічбавай подпісы, пры дапамозе сродкаў ЭЛП Сведчага цэнтра РУП «БелГИЭ».
З падрабязнымі звесткамі аб электронных дакументах і ЭЛП можна азнаёміцца на сайце Сведчага цэнтра РУП «БелГИЭ» www.edoc.by.
Загрузіць даведку-акт аб рэалізацыі за папярэдні месяц з электронна-лічбавым подпісам (ЭЛП) Вы можаце ў раздзеле "Спампаваць справаздачу з ЭЛП" асабістага кабінета lkb.by. Пры атрыманні даведкі-акта аб рэалізацыі з ЭЛП неабходна:
- праверыць валіднасць ЭЛП архіўнага файла з дапамогай онлайн праверкі па наступнай спасылцы: сродак онлайн праверкі ЭЛП. Лагін для ўваходу: belavtostrada, пароль: belavtostrada;
- атрымаць з архіва файл з даведкай-актам (з пашырэннем .txt) і лічбавым подпісам (з пашырэннем .sign);
- у поўнай меры выкарыстаць электронны дакумент для бухгалтарскага ўліку, т. к. у адпаведнасці з арт. 22 Закона №113-З ад 28 снежня 2009 г. «Аб электронным дакуменце і электронным лічбавым подпісе» сапраўдны электронны дакумент прыраўноўваецца да дакумента на папяровым носьбіце, падпісаным ўласнаручна, і мае аднолькавую з ім юрыдычную сілу.